Möhippan del 2

I all bröllopsyra så glömde jag visa bilder från möhippan! Minne som en guldfisk men bättre sent än aldrig.
Första delen kan ni läsa här.

Efter att jag blivit sminkad (efterlängtat) så for vi hem till min syster där det var uppdukat med god pastasallad, vin, tända ljus och en supergod tårta till efterrätt! Vi åt och småpratade lite å hade så mysigt!
Sen skulle jag öppna paket och gissa vem det var ifrån och den som gett den skulle förklara vad paketet betydde! Inte lätt att avgöra på ett utseende vem det var ifrån men några rätt fick jag!! De flesta förknippade mig med levande ljus och ordning och reda..hmm...ljus förstår jag men städa?? Jag städar väl ALDRIG, hahaha!! Å syrran gav mig stringtrosor, med en trevlig berättelse bakom *fniss*! Men den tar jag inte här ;)





Sen fick jag måla en bild av min blivande man, haha, jag är ju konstnär ;) Borde nog satsa på det, eller??



Som avslutning på dagen blev det en härlig middag på Husaren med specialmat (Italiensk buffé) bara för oss (syrrans boyfriend är ju kock där) plus att det var uppdukat med rosa tema!! Hela möhippan var välplanerad av min älskade syster och hon har gjort ett grymt jobb, undra om jag kan leva upp till det dagen hon ska gifta sig?



Alla utom jag å Emma stannade tills det stängde och det bjöds på en massa drinkar och annat gott, så hur jag mådde dagen efter är en annan historia..hehe! Men det var värt den huvudvärken =))


SÅ här såg jag ut när de kom...NYVAKEN å FRÄSCH!


Snyggaste outfiten, särskilt gumminstövlarna!


Osminkad på stan...


ZUMBA!!!


Vart är min prins???

TACK alla ni som gjorde detta för mig, tog er tid och åkte långt för min skull! Jag älskar er allihopa!!! Önskar vi kunde göra om det, men det går ju inte *fniss*!

(Fotograf min vän Camilla)



Kommentarer
Postat av: Johanna Djerf

tack så mycket va roligt att höra :)

2010-11-09 @ 20:49:52
URL: http://johannadjerf.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Vad härligt! Tack för att vi fick se å va med på ett hörn!! ;)

Kramen, Maria

2010-11-10 @ 13:32:53
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Hannah

Vad skoj vi hade den dagen!!! Vill oxå göra om det<3

2010-11-13 @ 18:34:07
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0