Hippad del 1

Känner att den här bloggen verkligen har blivit lidande de sista veckorna. Men så är det när man har fullt upp, plus att när man väl sätter sig vid datorn stannar det ju inte bara vid ett inlägg...


Men nu måste jag ju uppdatera lite vad som hänt i helgen! Fast det får bli i två avsnitt.

I fredags blev det en minisvensexa för darlingen och det blev en rätt blöt kväll som slutade med att han inte hade några nycklar hem så han stod utanför och förskte väcka en sovande mig i 45 min....skäms på mig! Men tillslut vaknade jag och kvällen fick ett lyckligt slut, hahaha!!

I mitt stilla sinne tänkte jag ju att eftersom han fick svensexan i helgen så var det ju förhoppningsvis min tur nästa helg då. Så upp på lördag morgon, trött som bara den, och började plocka i köket men fick avbryta för ögonen klarade inte av att vara öppna. La mig på soffan för att bara vila lite och somnade. Vaknade av tjut och fullt liv utanför fönstret...gissa en gång....HJÄLP min möhippa!!!

Fick total panik för jag såg ut som skam, hemmet såg ännu värre ut, men det var bara att gilla läget.

7 morgonpigga tjejer stormade in och gjorde en mysig frukost och jag fick byta om till tyllballerinakjol i cerise och svarta tights och svart linne med en rosa krona och slöja som toppade den outfiten! Skitsnygg blev jag...haha!

Sen bar det av ner till stan med ett pass zumba...så roligt men kordinationen är inte min starka sida så många skratt blev det, men det måste jag testa igen för det var sååå kul! Efter ett pass där och med tron och rädslan av att få vara instruktör blev jag lättad när jag fick en djuprengöring av ryggen och avslutande massage istället...hade det inte vart för att hon klämde lite stressplitor så hade jag somnat! Välbehövligt och helt underbart!

Ner till city där jag skulle samla kärleksord och sjunga (lite förnedring måste det vara, hehe) osminkad...mindre kul men jag blev genast gladare när jag fick en makeup på Make up Store och givetvis produkter med =)) Lyx är bara förnamnet!! Å jag blev jätte fin! Tyvärr har jag inga bilder än men hoppas det kommer nått snart.

Fortsättning förljer imorgon för nu måste jag passa på att sy medans ungarna sover och jag fortfarande är någorlunda pigg av kaffet!!

Lite sommarbilder...





Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Å, vad roligt!! Ser fram emot fortsättningen!! :)

Kramen, Maria

2010-10-12 @ 18:02:33
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Tomhet

vilken härlig möhippa :)



Jo det är helt underbart trots att vi är nere i en grym svacka just nu.

2010-10-12 @ 20:26:17
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Kul med möhippa!



Sv: Ja det kanske de är?? Jag har inte testat. Va är det för skillnad på dem? :)

2010-10-13 @ 08:29:58
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej du, om jag inte minns helt fel har du fortfarande inte skickat dina kontaktuppgifter till mig angående vinsten ifrån Evasunderklader.se.



Var vänligen att skicka vilken produkt och storlek du önskar samt din adress osv. så jag kan meddela vidare till Evasunderklader.se



Hälsningar,

Sannq

2010-10-13 @ 22:17:42
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Anna

Var glad att du slapp bära kodräkten som jag hade på mig på min;)

I em bär det av till dina kvarter för att hämta upp lite inköp jag gjort på Blocket:)



kram

2010-10-14 @ 09:26:28
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Jahaaa, hade jag ingen aning om. :P

Greys får man ju aldrig missa! :D



Kramar

2010-10-14 @ 13:15:19
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0