No more nuts for me

Idag får jag nog försöka få iväg mig till apoteket för att köpa lite vitaminer. Kan ju vara det som är orsaken till min trötthet. Jag tillhör ju dem som tror att näringsrik mat räcker, men jag kanske inte får i mig så mycket näring som jag tror?
Dagens vägning resluterade i -0,5 kg och det är inte så mycket. Besvikelse, men å andra sidan så är det ju ett minus iaf. Kan vara så att jag äter för mycket kolhydrater. Eller så är det alla nötter som är boven i dramat. Så inga nötter denna vecka utan jag får lägga till lite mer fett istället. Men det känns ju märkligt att äta så mycket fett. Man är ju så intutad med att äta fettsnålt, så lite kalorier som möjligt när man ska ner i vikt. Men förra veckan gick jag ju ner 3 kg och då ät jag massor av fett och inga nötter. Tillbaka till den veckans mat!


Lion ska strax sova och då ska jag göra något jag längtat efter men tiden inte vart min vän. SY.

Ha en fin dag!




Kommentarer
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Ah. Där ser man. Nej 2:A sortering brukar väl vara helt okej. Så där så man faktiskt inte riktigt ser något "fel"

KRAM

2011-01-24 @ 20:13:30
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans
Postat av: Marie

Är det LHCF du kör?

Då läser du väl Katrin Zytomierskas blogg? :)

2011-01-25 @ 15:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0