Skit blöjor!

God förmiddag i stugorna!

Här har inte dagen varit så lång än för lilleman har börjat vakna senare så man får lite sovmorgon numera, lyx som förmodligen inte håller i sig så länge men jag njuter så länge den varar!

Jag ska börja dagen med att ge ett tips till er föräldrar som har blöjbarn. Köp INTE Willys blöjor! De läcker både på sidorna och i bak, så varje bajsblöja är ett helt företag att byta för det måste duachas eftersom kläderna är fulla av skit. Så nu har jag fått nog av dem och ska pröva Libero istället och se om de håller tätt. Pampers har med en tendens att läcka lite. Kanske är det min lilleman som skiter snett...haha?!
Just nu vore det skönt om han var blöjfri, men det dröjer ju ytterligare något år antar jag. Izabelle blev blöjfri strax efter hon fyllde 2 år så jag hoppas att Lion blir det med tidigt.


Nog om skitprat. Idag ska jag fortsätta att ändra om i hemmet och kanske kan man börja renovera i Lions kommande rum denna månad. Det beror inte bara på tiden utan även på om min rygg vill hänga med. Den har ju en tendens att lägga av titt som tätt, men nu ska jag ju börja träna så då blir den förhoppningsvos bättre med tiden.


Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Synd jag skulle ha varnat dig om dem innan vi köpte dem en gång aldrig mer köpte dem just för dem var billiga o tänkte att dem är säkert lika bra som pampers men så fel vi hade !Libero passar inte våran William dem läckte osv så jag ringde o klaga sluta med att jag fick ett helt nytt paket blöjor och en rabattkupong :) Kram

2011-01-04 @ 20:21:05
URL: http://varatpyre.blogg.se/
Postat av: Mira

Oj, vi som använder Willys och de funkar skitbra! ;)

Gillar dem bättre än Pampers faktiskt. =)

2011-01-05 @ 22:38:25
URL: http://www.mirandalux.se
Postat av: Linda

oooo vårt barn blir nog Libero barn, är ju med i libero klubben där man kan samla poäng osv;)

Nu kan du tävla om Cliniderm produkter hos mig!

Miss U! Kanske skall ses snart innan liten vill titta ut här?

2011-01-06 @ 13:21:25
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Svarttusch

Haha vad underligt! Vi använder Willys blöjor och på min lilla pöjk så funkar inget lika bra :-) Men då passar inte Libero bra på honom heller ;-)

2011-01-15 @ 22:34:40
URL: http://svarttusch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0