Sista dagen på jullovet

Imorgon börjar skolan igen för barnen och jag vet att Izabelle längtar även om hon älskar att ha lov. Hon tycker det är lika skönt med vardagen som jag gör. Rutinerna ska införas igen med tidiga mornar och komma i säng tidigt för att orka morgondagen. Det har inte bara varit jullov för henne utan även för mig som sluppit ställa klockan på morgonen för att få iväg henne till skolan. Visst är det skönt att bara ta dagen som den kommer, men jag fungerar sämre utan alla måsten.

Jag har fått tillbaka lite av min energi så nu väntar en vecka med lite allt möjligt pyssel. Hoppas jag får upp hyllorna idag så jag får undan alla sysaker som just nu ligger på mitt sybord och tar plats. Det är lite svårt att sätta sig och sy när man måste flytta undan allt tillfälligt för att flytta tillbaka det efter man är klar. Det blir bara att man sitter i en hög av allt och då kan jag inte koncentrera mig.


Lite tråkiga inlägg utan bilder, jag vet. Men det kommer.


Ha en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: Georg Hendrix

Tror jag förstår! Tusan att man ska vara världens sämst stretchade människa bara :P

2011-01-09 @ 15:39:39
URL: http://georg.blogg.se/
Postat av: Liw

Tycker det ska bli jätteskönt med vardag igen, inte för att det påverkar mig egentligen men ÖF öppnar vilket kommer göra underverk på Mait :-)



Trevlig kväll!

2011-01-09 @ 19:33:25
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Liw

Jag önskar dig lycka till också, vårat är faktiskt hyfsat sorterat men ALLT är sparat. Sentimental som jag är så tar det tid, tid och åter tid..



kram

2011-01-09 @ 21:43:08
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0