Orkeslös

Bara för att man tar sig ut och gör något så slår förkylningen tillbaka. Idag är jag värre än igår, men vad har man att välja på? Fast jag orkar inte så mycket idag så en lugn dag med barnen, haha! Lugn och lugn, jaja, jag gör inget annat än tar hand om mina små iaf!

Letade ju efter garnet igår och hittade några nystan, bara att hoppas att de inte är slut utan kommer snällt i brevlådan!

Solen lyser så en liten promenad får det bli idag med. Måste upp till affären och köpa toapapper som är slut. Tur man har ett lager av servetter hemma :)

Är det fler än jag som upplever att dagarna känns sega och att man har en konstig trötthet/orkeslöshet? Så är det för mig iaf. Kan få hur mycket ideér och energi i tankarna men jag orkar inte fullflöja allt. Tror vi behöver lite mer sol nu och torra rena vägar så man kan fylla på energin med långa sköna promenader! Sen att slippa ta på 100 lager kläder på barnen och sig själv, längtar jag ännu mer efter!


Ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jadå, här har du en till som är trött å håglös. Å, detta trots att jag inte varit förkyld alls i vinter. Än så länge...

Har varit å åkt 1 mil ikväll å känner mig nu lagomt mör i kroppen å ska strax iväg å jobba.

Ta hand om dig!

Kramen, Maria

2011-01-18 @ 21:15:59
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!

Läser din blogg :-)

Tappade bort den, men hittade, lycka!

Du är så duktig med din motion och vikt, jag kör vv jag och det brukar fungera på mig.

Ha det fint och lycka till.

Kram Emelie

(min blogg är låst, men om du vill läsa kan du få lösen, skriv här i såfall.)

2011-01-18 @ 21:53:21
URL: http://famohlson.blogg.se/
Postat av: Housewife D

Hej,



Såg din kommentar inne på en annan blogg. Du skrev att du hade fixat egen sajt och hade bara inte fixat bloggdesignen och flyttat över den.



Min fråga är vart du skaffat den andra bloggen någonstans och om du kan bloggdesing?

Jag har nämligen eget domän inne hos Wordpress men kan absolut INGET om design, koder eller liknande. Så jag är i jätte stora behov av att få en design eller hjälp när det väl behövs.



Om du kan design så skulle det va kanon om du kunde informera mig lite om hur du jobbar. Dvs kostnad och sånt. För din blogg är bara sååå himla fin och precis vad man tycker om att se!



Tack på förhand

Kram

2011-01-18 @ 21:56:37
URL: http://dianasblogg.se
Postat av: Lena i Lyckebo

Det är sjukläger här i Lyckebo också just nu. Det är skitjobbigt att inte orka nåt utan att kallsvetten rinner.

Krya på dig<33

2011-01-18 @ 22:06:37
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Petra- mamma till busfröet Lion, envisa Izabelle och tonåringen Rasmus

Hej Emelie! Självklart vill jag ha lösen! Har för mig att jag gick in på din blogg för ett tag sen, men att den då var låst! Skriv lösen i mail-adress rutan eller i en komentar, jag publicerar den inte!



kram å ha det så gott!

2011-01-19 @ 14:14:11
URL: http://mamablues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0