Dagen har gått fort

Den här dagen har vart fullt upp med läkarbesök och Lion har fått 1 års sprutorna. Vi hann även med en tur till Öppna förskolan och där var det sångstund. Jag har inte orkat gå dit så många gånger och kanske borde jag skämmas med tanke att jag är mammaledig och att Lion behöver få den sociala biten, men jag har inte haft någon lust att sitta där bland en massa mammor jag inte känner när man själv inte mått så bra. Men nu känner jag vi är redo att gå dit lite oftare.

Imorgon får vi besök av en vän till mig som har två döttrar, en som är lika gammal som Izabelle och en som är 6 dagar äldre än Lion, hihi! Så de får varsin lekkompis och jag får en fikakompis!

Julen är bortstädad sen ett par dagar sen men granen står fortfarande kvar, den måste ut ikväll efter ridskolan. Det är så skönt att få undan julen tycker jag. Man längtar varje år efter att få upp alla mysiga julsaker, men när det är över så är det underbart att få tillbaka den vanliga inredningen!


Nu ska vi förbereda oss för ridskolan men återkommer ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag tycker det är lättare "att andas" nu när julen är bortstökad. ;) Längtar nu efter lite vårsol så man kan få lite inspiration för vår å sommar.

Kramen, Maria

2011-01-11 @ 17:00:10
Postat av: Russin

hej gumman..



Boken är 6 kilo på 6 veckor.. Den är helt superbra.. Ur god mat och lätt lagat till tusen.. :)



Tack för dig grattis.. :)



Jag och ett par till har tatt det som en utmaning och köra ur boken i 6 veckor och se hur mycket vi går ner.. :)



tittade på dina bröllops kort och du var sååå vacker..:)

KRAM

2011-01-11 @ 20:10:02
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0