Bildbevis från köket

Lion är morgonpigg som vanligt och givetvis busar han det första han gör.
Köket fick ju iaf vara städat en stund medans han sov för natten. Men nu är det lika fint som det brukar!

Han har även börjat klättra upp i soffan och slänger sig baklänges och skrattar. Livsfarligt om han inte hamnar i soffan, men vad gör man? Sätter upp ett kravallstaket runt den eller elstängsel?

Känner att mitt tålamod snart är slut när det gäller att säga nej till allt och plocka upp efter han hela dagarna. Snart tar jag bort allt i Lion-höjd, det har jag aldrig behövt förut men hans nyfikenhet och busighet kräver nog en omstrukturering av hemmet.







Nu längtar jag tills första gäspen kommer från hans lilla mun...du jublar jag för det är lika med vila för mig eller en lugna-timmen!


Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och Felicia

haha, ser ut som min kille=)



Det är bara du byter blogg=). Lätt som en plätt, men tyvärr går det inte att designa bloggen... Eller ja, jag kan ju inget om sånt så jag vet inte hur jag ska göra. Betala för en design blir jag tvungen att göra vbilket fall som helst.



Ps. Jag är fortf intresserad av en sjal, har bara glömt svara p ådet.



Idag är jag dödsstrött.. Vet inte varför. Orkar knappt sitta vid datorn haha, vilket man annars orkar hur länge som helst.

2011-01-17 @ 11:45:58
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/ladysylvia
Postat av: Lena i Lyckebo

Han är ju för härlig den gossen men jag förstår att du pustar. Huvva för att diska alla kökssaker som dras fram, det är ett drygt jobb innan det är tillbaka , rent igen och på rätt plats.

Kramisar.

2011-01-22 @ 17:11:56
URL: http://fridatowe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0