Bara att bita ihop

Nu har jag tänkt att ta en promenad alldeles för länge så nu är det mörkt och blåser kallt. Men Lion behöver ut så det är bara attt bita ihop! Han sitter ju skyddad i vagnen, så han slipper få så mycket blåst på sig och varmt och gott har han i vagnen! Värre med mig, men jag måste ut och röra på fläsket lite. Vet ju att det är så skönt när man kommer in igen. Känslan att ha motionerat lite och varit ute i friska luften är underbar!

Så nu går vi ut en sväng. Sen ska jag sätta mig vid symaskinen och skapa lite :)

Ha en mysig lördag!


Kommentarer
Postat av: Linda-Blivande Mamma

Känslan av att komma in efter en frisk promenad är oslagbar!!

2011-01-22 @ 19:07:19
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0