Att rosor kan få en så glad

Ännu en helg att ta tag i och hoppas man orkar genomföra allt som behövs! Just nu krånglar min rygg varje dag så allt blir så försenat, är riktigt trött på det!
Men jag vägrar att ligga still och vila så då får allt ta tid istället.

Snart är det dags för en promenad i det underbara soliga vintervädret och sen tänkte jag pyssla vidare med slagbordet. Ett par avsnitt till av Vampire Diaries blir det oxå och ikväll ett glas rosévin...mmm!


Hittade denna underbart söta tekoppen på Coop igår. Halva priset för att blomman var utblommad, me like a lot! Fick inspiration av Anna Garderobsgrubbel & Byråbekymmer häromdagen när jag kikade in på hennes blogg! Var givetvis tvungen att fixa en sådan jag med eftersom jag älskar rosmotiv!

En liten zinkkruka slank oxå ner i vagnen och ett sött bäddset till Lion som det var rea på!







Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ååå, jag hoppas att det ryggonda ger med sig snart! Inge kul att han ont.

Fina saker du köpt. ;)

Hoppas ni får en trevlig helg!!

Kramen, Maria

2011-02-19 @ 16:46:29
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Linda-Blivande Mamma

Vad fin kopp!!!

2011-02-21 @ 12:37:57
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Linda-Blivande Mamma

Åh tack gumman o tack för sms:et;) Ja tänk så olika det kan vara, hoppas min kropp följer regelboken,hehe;)

Yes försöker röra på mig, är ju inte tött eller har ont än så jag får passa på helt enkelt=)



2011-02-26 @ 16:14:08
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0