En vecka sedan sist...dåligt!

Kanske dags att blogga lite igen, var ju en vecka sedan sist. Det är så mycket annat som tar upp min tid så jag har inte haft tid att sätta mig och skriva inlägg. Sen är ju min dator lite koko så det raderas och tar lång tid att få till ett inlägg för det mesta.

I tisdags köpte jag lite möbler på Gengåvan för presentkortet jag fick när jag fyllde år! Ett ekskåp, en pigtittare, en spegel och ett riktigt gammalt litet vitrinskåp blev det! Så då var jag ju tvungen att sälja något vi hade här för att få plats, hehe.

Satte ut min Expedit hylla på blocket i torsdags morse och på eftermiddagen var det hämtat och borta, underbart! Så nu målas det sista på möblerna som ska flytta in i vardagsrummet samtidigt som jag åkt på en envis förkylning som inte tänker ge med sig. Men jag är mer envis för nu vill jag få ordning någon gång! Har levt några veckor nu med möbler lite överallt och färgburkar högt och lågt. Räkna ut hur kul det är med en nyfiken 1-åring, haha! Förmodligen därför allt tar sådan tid.


Tänkte få till några bilder idag med. Men som sagt, det är väldigt rörigt här just nu!



Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0