Vad händer idag??

Den inre stressen fortsätter men idag ska jag sätta mig ner med S och dela ut lite arbetsuppgifter till nära och kära så att jag kan få lite ro. S jobbar ju på dagarna och kvällarna går ofta åt till ännu mer jobb och på det behöver vi honom! Så det har blivit att det är jag som planerar det mesta för jag har mer "tid". Men nu orkar jag inte hålla i allt längre. Kommer bli svårt att släppa kontrollen men jag ska klara det!

Om en stund går jag å Lion på en liten promenad...alltid skönt att komma ut i friska luften och röra på fläsket, hehe!

Ha en underbar dag!!



En stolr Lion som precis hade lärt sig sitta själv utan att ramla. Han är 6 månader här!!

Kommentarer
Postat av: Mija

Det är alltid bra att delegera ut lite uppgifter, även om det kan vara svårt....jag vet!! Men försök...det är ett stort projekt att fixa ensam.

Kram

2010-09-07 @ 11:29:42
Postat av: mamma mindy

God middag vännen.

Hoppas att vädret är bättre hos er än det är hos oss,Nu har det börjar regna och det gillar man inte.

Får se om det blir en promenad senare i eftermiddag eller inte.

Det tar på krafterna och planera inför ett bröllop och ha små i hemmet.

Hoppas att allt är bra med dig och dina söta barn.kram kram

2010-09-07 @ 11:46:29
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Hannah

Bra där! Släpp lite på kontrollen och låt oss andra få hjälpa dig! Vi kommer ju vara noga med att lyssna på hur du vill ha saker och ting, så att det blir perfekt för dig!! Puss älskade!! Och du det där svampstället ropar på oss;) En liten paus i vardagen kanske?

2010-09-07 @ 13:00:58
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0