Semester hade inte vart fel nu!

Själv tycker jag inte att jag fått något gjort idag. Har bara dammsugit, tvättat en maskin, plockat i köket och rensat alla kantareller och tagit hand om Lion. Varför känner jag så? Just nu skulle jag kunna tänka mig att sova i 3 dygn eller nått. Konstant trött har jag varit de sista dagarna (nä inte gravid om någon undrar). Kan det vara att hjärnar går på högvarav just nu och har gjort i några månader? Så obehagligt att känna så och att vara konstant stressad fast jag egentligen kanske inte behöver vara det. Längtar massor efter bröllopet men känner samtidigt sådan stress. Är så rädd att vi inte ska få det bröllopet vi önskar, att något ska bli fel eller att man glömt något. Känner alla likadant inför den stora dagen??

Önskar att jag kan få fler dagar som igår när jag inte kände stress utan bara fullständigt lugn! Ett besök på en Spa-anläggning eller en veckas resa till solen hade inte gjort ont nu, men man kan ju inte få allt...hehe!




Kommentarer
Postat av: Hannah

Den som väntar på något gott systera mi;)) Väntar ett tag till så att säga:)) Hihi! När ville du plocka svampisarna då? Älskar dig!!!!!!!

2010-09-06 @ 17:19:52
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Linda

Måste vara att du har så mkt att tänka på gumman inför brölloppet..

Jisses vad kantareller du hittade!

Mmmm spa vill ja med åka på snart känner jag..!

2010-09-06 @ 18:57:34
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Hannah

Nej hihi han är inte korkad :-P Har du öppna sår eller är det mer som flagnor (mjälliknande) ? Sachajuan har ju lite olika produkter.. Du har Scalp shampoo (SachaJ) som motverkar mjäll och klåda. Prova det. Jag har inte testat det själv. Men för några månader sedan hade jag problem med min hårbotten och då köpte jag Björn Axén Care dandruff.. Ett mjällshampoo med kylande effekt. Och hockus pockus; klåda, sår allt försvann!!

2010-09-06 @ 22:06:04
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Fru Svensson

Nu är jag hemma, kom hem sent i gårkväll så jag valde att avvakta med bloggen tills idag. Är helt slut men så otroligt lycklig...



Bilder ligger upp nu i min vanliga blogg som är tagna av våra gäster, våra egna bröllopsfoton kommer upp så fort jag har fått dom...



Hoppas att det går bra med era bröllopsplaner.

Kram på dig.

2010-09-07 @ 08:23:39
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: mirjam

JAA, jag kände definitivt så inför vår stora dag. Där känns vi rätt lika du o jag, vi vet hur vi vill ha det och vill helst fixa det själva för att få det så! ;-) Då blir man ju orolig att man glömmer saker o att nåt ska gå snett. Men jag vet att när dagen väl var där så spelade sånt ingen roll längre, för då njöt jag bara ändå!!

Hoppas på fler stressfria dagar för dig!!

2010-09-07 @ 08:53:19
URL: http://famwirzen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0