Latmaja

Förmiddagen har snart passerat här och jag har inte fått något gjort. Lilleman sitter i sin stol och är beredd på att jag ska ta fram tyger och fortsätta klippa ut delar av brudklänningen. Men jag får inget gjort. Vaknade imorse med en sån konstig känsla i kroppen, ungefär som man är lite groggy? Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk nu, för det finns det inte tid till!
Sent i eftermiddag ska jag bege mig till Lidköping och lämna prinsessan och då passar jag på att besöka lite vänner, mysigt! om nu någon vill umgås med mig...


Lion fick en gåvagn för ett tag sen (1-2 veckor sedan) och den älskar han!! Inte går det fort men framåt! Struntade ju som sagt i gåstol och gick direkt på gåvagn istället :) Han tar sig fram ändå å river i allt, haha! Igår kväll plockade han ut dvd-skivorna ur hyllan och blev helt förstörd när jag fyade på han. Lite gulligt är det men bra att han förstår! För sen började han gnälla bara hans lilla villiga hand närmade sig hyllan...hahaha!

Nu ska vi fortsätta dagen här, har ju latat mig tillräckligt idag!

Ha en jätte skön fredag!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Är på jobbet å känner hur ögonen värker av trötthet. Hela jag är som i ett "töcken". Inte fullt 2 timmar innan jag får göra helg. Ska på bloggfikat ikväll. ;)

Låter lovande att du får umgås med vänner ikväll.

Kramen, Maria

2010-09-03 @ 13:07:23
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Mija

Ibland FÅR man vara en latmaja!! Hoppas du får en trevlig helg, vad söt lilleman är när han går med sin vagn! :)

2010-09-03 @ 13:47:06
Postat av: Hannah

Han är så duktig! När vi var barnvakt så lyssnade han ju jätte bra på fy.. Jag sa ju inte till jätte strängt med ändå med lite skarp röst när han rotade med dvdn m.m.. Och han slutade och tittade på mig och log.. SÅÅÅÅÅÅ SÖTT! Hoppas du får det mysigt i Lidköping! Nästa gång följer jag gärna med om du ska lämna Izan.. Så kan vi fika och mysa i höst-lidköping!

2010-09-03 @ 16:37:42
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Lena i Lyckebo

Hi hi, vilken go lillkille. "Kan själv". Jag älskar detta foto<33

2010-09-03 @ 22:19:52
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Anna

Min lillkille ligger en bra bit efter..., men det är ganska skönt det också. Han hinner nog riva runt tids nog han med:))



kram

2010-09-04 @ 10:50:22
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: Linani (BT)

Så söt han är din lilleman!

När får man se fortsättningen på bröllopsklänningen!?

Så nyfiken, längtar tills du ska gifta dig :D så man får se tylldrömmen!

2010-09-04 @ 13:14:18
Postat av: Linda

Efter brölloppet gumman kommer jag o hälsar på!!Om jag får??

Hade vart kul o ta den där fikan du vet som du vann;)

Jag valde 2 gästbloggare;)kommer fler sådana inlägg;)

Idag har jag värsta migränen=( surt värre,inget hjälper!Kaffe,praliner,vetekudde,sömn,tabletter you name it lots of water,fuck!!!

2010-09-04 @ 15:36:45
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Emelie, mamma till Elliott o gravid med nr2

wow, ska du sy din egna klänning?

2010-09-04 @ 16:05:46
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0