Kan inte se mig mätt...

Att 40 meter tyll inte skulle räcka hade jag ingen aning om när jag planera min klänning! Måste ha några meter till....kommer drömma om tyll i flera år efter det här, haha! Men så är det om man vill ha en riktig prinsessdröm!

Blir inspirerad av dessa men så kommer inte klänningen se ut, haha! Kan ju inte avslöja allt heller!
















Den sista klänningen är verkligen en äkta tylldröm...som jag tyvärr inte har råd med, runt 100 000:-
Men drömma om den har jag råd med, hehe!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja den sista är min drömklänning ju.. Får dock bli en budgetvarient av den sorten för mig sen!! 100 000 känns lite saftigt.. Kanske! Jag kan ju fråga Peter.. Han kanske tycker det är okej :-D Hihi!!



Alla klänningar i detta inlägget är underbara!!!! Du kommer bli så vacker..

2010-09-07 @ 13:45:04
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Tobias Chilli

Hej!



Mitt namn är Tobias Chilli och jag jobbar som professionell underhållare. Det jag jobbar med är att resa runt på olika konferenser, bröllop och andra tillfällen där det behövs något extra bland gästerna.

Jag underhåller med knasiga trolleri trick, jonglering och volter.



Är ni sugna på att få ert bröllop att bli något speciellt och oförglömligt så är underhållning ett bra alternativ för att få gästerna att slappna, skratta och få något de inte hade förväntat sig.



Låt dina gäster få se ett unikt uppträdande som får publiken att skratta, bli chockerade och imponerad. Showen består av en stor blandning av konstiga trolleri trick, led-jonglering och galna volter. Allt sammansatt till en show speciellt anpassad till just ert bröllop.



Passar inte ett uppträdande in så erbjuder jag även mingelunderhållning. Det innebär att jag går runt bland gästerna och visar högklassig fingerfärdighet, mingel-trolleri är bland det starkaste magin som finns då allt sker mitt framför näsan på åskådaren. Mingelmagi passar bra om gästerna har en stund där de mest pratar t.ex när de fikar, väntar på mat eller varför inte låta dina gäster mötas av musik, jonglering och trolleri trick precis när de kommer in genom era dörrar. Att smyga runt och sväva sedlar är även en av mina populära mingeltrick.



Min show är väldigt unik, T.ex ingår det i min show när jag knyter mina skosnören genom att endast skaka på foten som jag visade i TV4as Talang. Eller när jag svävar omkring med olika föremål som gav mig brons i SM i år.

Allt detta kan du läsa mer om och även se filmer på i min hemsida:

www.TobiasChilli.se



Media:

Brons i SM trolleri 2010

Mellansvensk mästare i trolleri

Talang 2010

Talang 2009

Världens barn-galan

Rampljuset i SVT



Större lista finns här:

http://www.tobiaschilli.se/media



Är ni intresserad att få er bröllop att bli unikt så tveka inte att höra av er!



mvh



Tobias Chilli

2010-09-07 @ 16:29:43
URL: http://www.tobiaschilli.se
Postat av: Linda

Den näst sista är absolut en Linda klänning!!Ovanför din tylldröm!

Nä inte fullt lika roliga som hans andra filmer, det med hunden var sorgligt=(



2010-09-07 @ 18:08:05
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Fru Svensson

Tack så mycket snälla du :)

Det känns så otroligt tomt på något vis nu när allt är över, inget att planera, ingen stress eller press. Ja du förstår säkert vad jag menar.

Det känns även konstigt när jag ska skriva min namnteckning, man går ju efter vanan och det blir lite fel ibland.

Ringarna tittar jag på hela tiden, försöker förstå, att få poletten att trilla ner helt enkelt. Det tar nog ett tag innan man fattar helt och hållet...



Men nu har nästa bombnedslag kommit så nu har vi annat att se fram emot :)



Vilka fina klänningar, tittade mycket på den modellen men dom klär inte mig alls. Jag är inte alls prinsesslik utan mer åt det hårda rockiga hållet.



Kram

2010-09-08 @ 08:05:17
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Carin

roligt att planera sitt eget bröllop! ;)

2010-09-09 @ 11:55:54
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Nummer två nerifrån var ju fiiiiiiiin! Sådan vill jag ha...

2010-09-09 @ 19:44:28
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0