Dagens aktiviteter

Vissa dagar har man mer tid än andra. Idag är en sådan dag då jag inte har så mkt tid över. Jag har fortfarande inte dammsugit här för jag prioriterade att sova när Lion sov på förmiddagen...helt underbart och så välbehövligt! Har så svårt att komma i säng på kvällarna för allt som har med bröllopet att göra bra surrar i huvudet å så blir det att man passar på när inga barn är vakna. Måste verkligen få till en vardag som funkar....hur gör man då? Proppar i sig sömntablett så man tillslut däckar eller??

Idag är det ridning och Lion ska följa med för första gången eftersom S är i Göteborg, utmaning.....å ikväll ska jag fortsätta brodera för pärlorna har kommit idag! Sen hade det inte vart fel med ett träningspass...men det får vänta om inte tiden finns.


Önskar er en fin dag!




Kommentarer
Postat av: Mamma till William

God kväll fina du.

Nä jag håller med dig att man ska gifta sig i kyrkan och ha det så vackert som möjligt...Är så nöjd över min dag och kommer alltid stå mig varmt om hjärtat den dagen.

Ska bli så skoj att se dig stå brud på bilderna som du kommer dela med dig om du nu kommer göra det.

Hoppas att dagen har varit en bra dag och ridningen går bra för din dotter..Har ni pratat om bröllops resa? Vi ska nog åka i årskiftet men inget är bokat,,får se hur william är och vart det bär av..Ha en skön eftermiddag/kväll med familjen.kram kram

2010-09-21 @ 16:03:21
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mija

Prio 1 är sova!! Dammsugning får kommer längre ner på skalan... Gillar ordspråket: bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete! ;))

kram

2010-09-21 @ 18:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0