1 vecka har passerat

Nu har jag varit gift en vecka, hihi! En vecka som Fru W och jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag är det. All stress är borta och det är skönt, men jag saknar att planera och att sy. Har funderingar på att börja sy mer på allvar nu. Bal säsongen kommer snart och en beställning har jag redan fått, hoppas på fler för jag älskar att sy vackra klänningar!! Har velat starta något i många många år, men inte vågat för jag är rädd att misslyckas?! Men nu känner jag att jag vill inte sitta som gammal å ångra att jag aldrig tog tag i mina drömmar eller att jag aldrig vågade. Sen hur det utvecklar sig kan man ju aldrig veta, men man måste ju våga!


Del av livet med de broderade pärlorna som tog minst 15 timmar!
Fotograf Bibbie Friman

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh absolut Fru W så skall du ta tag i dina drömmar & förverkliga dem, du är ju bara fööör duktig för att bara du själv skall få ta del utav din talang!!!! Nu när du inte har ngn stress så kanske du har tid för moi?

2010-10-30 @ 15:39:13
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Go for it!!! Det är "bara" att köra på å prova så du slipper sitta där som 80-åring å undra hur det skulle ha blivit...

Du har ju en underbar talang som verkligen inte alla har (läs: Jag)!!!!

Kramen, Maria

2010-10-30 @ 16:34:46
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Hanna

Säger bara starta!!! Som du skriver man ångrar sig om man inte gör det!!! Du är verkligen grym! Kram

2010-10-31 @ 00:35:08
URL: http://varatpyre.blogg.se/
Postat av: tess

Nej ja håller med dig... å många som vi tar hit åker ju ut så fort de anpassat sig men de som inte sköter sig ja de får visst va kvar... så ja jag håller med. Jag förstår varför SD får röster.... å jag säger som du jag står inte bakom deras politik men mycket av de håller jag med om och att utesluta dom gynnar bara dom...



Klart du ska ha beröm för kläder å bilder... du e vacker å jag tycker man ser kärleken ja... åd e är så gott... du e värd detta.



//Tess

2010-10-31 @ 18:58:18
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0