Min lilla Hannah Montana

Idag firar Izabelles skola 30 år och det ska firas med ett maskerad disco! Läste lappen när den kom och jag trodde givetvis att det var ikväll trots att det inte stod någon tid. Sent igår kväll så säger hon att det är på skoltoid discot ska vara. HJÄLP!! Jag som hade tänkt köpa vingar idag å överaska henne för hon ville vara en prinsessa eller älva. Så det var att tänka om snabbt! Tur hon har ett lager med leksaker och utklädningskläder =)) Så det fick bli en mini Hannah Montana istället, till hennes lycka!! Så jag gick igenom allt och lade till accesoarer och så fick hon lite smink! Tyvärr var hennes Hannah Montana peruk totalt trasslig men efter nästan en timmes slit med den blev den iaf ok! Ser lite häxaktig ut, men men...haha! Halloween vs Hannah Montana och hon är hel nöjd!!!

Min älskade lilla stumpa!




Kommentarer
Postat av: Mitt liv som Fru Svensson

Så söt hon är :)



Ja dom är rätt lika, nr 3 och 4 är likadana fast i olika färger...

Ska bestämma mig imorgon så det börjar bli panik.



Hur känns det nu att kunna titulera sig som Fru??? Helt underbart va???

2010-10-29 @ 09:03:24
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0