Kontrollen är återfunnen

En liten tomhet finns inom mig nu när allt med bröllopet är över (förutom tack korten som ska göras så fort vi valt bild). Känner av rastlöshet men ändå ett sådant lugn. Nu kan jag ägna mig helt åt min underbara familj och vårat hemi som så tragiskt förfallit de senaste veckorna! Så idag fortsätter jag min rensning i alla garderober och övervåning....UNDERBART!! Har jag sagt att jag är kontrollfreak och har städmani, hahaha??!!!



Vill att allt ska skina innan jag slappar ikväll, så bäst att skynda!!!


Ha en underbar dag kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Skulle önska att jag gillade att städa. Nu är det så att jag är lat av mig, hatar att städa men vill ändå ha det snyggt å rent omkring mig. Hmm, hur får man ihop den ekvationen!???

Ikväll kommer min mor så idag blir det till att storstäda. Tur att både jag å sambon är lediga...

Kramen, Maria

2010-10-29 @ 10:49:19
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Helen

Visst blir det en liten tomhet när all planering helt plötsligt är slut.



Jag älskar att ha det snyggt och rent , tyvärr gillar jag inte själva städningen lika mycket.

Kram

2010-10-31 @ 10:06:54
URL: http://www.stenstromsbloggeria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0