För stor

Provningen gick bra idag men eftersom jag inte provat den förut utan bara använt min provdocka så blev reslutatet lite annat...suck! Jag ställde in dockan på mindre mått än jag har för att jag vet att kläderna brukar bli en aning för stora på mig sen..? Men ändå är jag tvungen att ta in flera cm i sidosömmar och klippa ur lite i bak där snörningen ska vara. Men det tar nog bara ett par extra timmar....Det positiva är att jag hållt vikten iaf och gått ner istället för upp, hihi!

Men känslan att få på sig klänningen var underbar! Såg inte så mycket som jag hade velat men det är nog bara bra. Camilla tyckte iaf att klänningen var jätte vacker och jag tror hon sa att jag med var vacker...hahaha! Fast hur snygg blir man i brudklänning osminkad? Fick se bilder från möhippan och utan smink ser jag ärligt talat hemsk ut....

Nu ska jag upp å sy någon timme medans S dotter å han myser innan hon ska sova. Sen är det film-mys med den blivande mannen!! Det behövs verkligen nu när stressen är stor å man kanske glömmer av varann lite.

Bilder kommer imorgon för idag har jag helt enkelt inte hunnit!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skräll!!

2010-10-16 @ 22:24:42
Postat av: Helena

Ser verkligen fram emot att se din skapelse:)

Allt är bra med oss, jobb och mammaledighet i en salig blandning. Känns skönt på något vis!



Kram Helena

2010-10-17 @ 10:22:59
URL: http://arendalirl.blogg.se/
Postat av: tess

Ska bli sjukt spännande å se resultatet på klänningen å ja allt sedan.

2010-10-17 @ 12:17:45
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0