Veckans mat är färdig

Känner mig som en riktig matmamma idag. Har lagat två olika rätter så jag slipper laga mat på ett par dagar nu, hehe. Gjorde köttfärssås och spagetti till barnen å Samuel (fast jag åt lite iaf, men mest sallad). Sen hade vi lite saker i kylen som behövdes lagas till idag så det inte skulle bli förstört så det gjorde jag soppa på och den var mumma! Blev visserligen mer falukorv i än potatis men då mättar den ju bättre! Lägger ut bild och recept för dem som vill ha ikväll för just nu är det lite bråttom, ska snart iväg å sjunga! Tror bestämt att soppan räcker hela veckan, så mkt blev det!


Ha en trevlig kväll!




Varför släppa maten när man ska dansa, när man kan både äta och dansa samtidigt!!!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jamen, det är ju perfekt att laga mat på det sättet. Då får du ju mer tid till dig själv dom andra dagarna!?? ;)

Kramen, Maria

2010-11-15 @ 17:29:18
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Linda

ÅÅÅÅÅ så söt, vad tror du om shopping av julisar i götet gumman?

Hade inte en aning om att du sjöng????!

2010-11-15 @ 18:35:51
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0