Vad är väl en bal på slottet?

Jätte kul att det är röd dag idag...eftersom S åkte iväg till tippen med ett stort lass och fick vända för det var stängt! Så tröttsamt...nu får det stå i förrådet i några dagar till! Bra koll man har på dagarna här...eller inte.


Inatt vaknade Lion och hade ingen lust att sova utan höll oss vakna en timme innan han kunde slappna av och sova. Det är andra natten på rad han gör så. Tillväxtsfas? Hoppas han växt ur den inatt.

Ska iväg en sväng till köpcentret för att kolla efter lite saker innan vi åker till mina föräldrar ikväll. Vill ha en svart kort kjol och helst i fuskskinn. Så kanske kommer jag hem med en sådan?! Rensade min garderob häromdagen och insåg hur lite kläder jag nu har sen jag gick ner i vikt. Känns lite trist att inte kunna shoppa en massa nytt men så är det när man inget pengaträd har eller några guldbyxor heller för den delen, hehe. Men jag har ju min man och mina barn och det är bättre än alla pengar i världen!!!

Kram å kärlek

Kommentarer
Postat av: Rockkärringen

Åhh vad härligt det lät, ja jag behöver det otroligt mycket.

Bara få vara jag, fast riktig egentid blir det inte då barnen är hemma. Men förhoppningsvis så sover dom båda gott sen.

Kram

2010-11-06 @ 16:23:31
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Ja, visst är det så. Man får se till att va glad för det man faktiskt har!!! ;)

Försök håll upp ögonen så kanske det finns på rea å så!??? Kan berätta att vi inte heller har koll på veckodagar. Hade bara tur igår att vi gick så tidigt att dom inte hade stängt.

Kramen, Maria

2010-11-06 @ 16:37:45
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0