Drömma får man

Imorgon tänker jag lägga städning åt sidan, och sätta mig och sy. Har en hel drös med tyger som ligger och väntar på att få blir omgjorda till något kreativt. Det kliar i fingrarna på mig men jag är sådan att jag kan inte göra det om jag vet att tusen andra viktiga saker måste göras innan. Som vanligt...jag sätter mig själv sist. Men imorgon tänker jag inte göra det utan priorietera det JAG tycker om. Sen får det ske när Lion sover eller har fått sin uppmärksamhet.

Jag väntar även på att träningslusten ska infinna sig igen, fast det ä rnog mer orken som ska till. CT:n väntar på mig å börjar bli lite dammig. Kanske dags att ta en tur imorgon. Sen ska jag till läkaren på eftermiddagen. Ja...fullt schema som omväxling..hihi!

Inget som ni är intresserade av kanske men nu vet ni =))

En sådan här önskar jag mig i julklapp! Drömma får man!


Kommentarer
Postat av: Rockkärringen

Åhh vad jag önskar att jag hade dina kunskaper. Vill så gärna kunna skapa, men jag har bara en massa ideér i huvudet :(



Kram

2010-11-10 @ 23:56:19
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0