Sweet dreams

Ännu en helg har passerat och imorgon är det måndag igen och vardag. Jag trivs faktiskt med vardagen, känn smer ordning då och man jag sover inte bort en halv dag eller sitter å slöar till mig utan är mer effektiv (konstigt det där)!

Morgonmänniska har jag nog aldrig varit men jag har funnit en viss charm med tidiga mornar nu på hösten och vintern. Jag älskar ju att tända ljus och sitta och mysa i soffan med en kopp kaffe och nyhetsmorgon på i bakgrunden. Tur jag har lilleman som tvingar upp mig kl 06 så jag inte går miste om det =))

Jag antar ju att min konsumtion av godis och socker några veckor bidragit till min trötthet så jag ser fram emot att få ny energi med avsockring och massor av motion som återfår min kondition jag hade tidigt i höstas! Fast att ge sig ut och springa i spåret kommer inte hända efter att en kvinna blivit överfallen av tre män för några veckor sedan, så det blir till att kämpa på med crosstrainern och yoga här hemma istället! Och promenader om vädret tillåter!

Nu ska jag snart sova å drömma sött, hoppas ni gör detsamma!!



Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Tycker det är klokt att du inte her dig ut i skogen nu när det är så mörkt å så...

Borde nog oxå sockerdetoxa men jag klarar mig ganska bra till att bara äta på helgen.

Sov gott inatt från en som ska va vaken.

Kramen, Maria

2010-11-15 @ 00:22:30
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Caroline - Gravid med plupp!

ÅÅh Tack så jätte mycket! :)

Jaa som jag/vi längtar, kan inte fatta att de kan hända vilken minut som helst egentligen :o :)

2010-11-15 @ 08:03:27
URL: http://carroomattsson.blogg.se/
Postat av: Sara, Mamma till Ewélinn <3

Hehe aaa det är min mamma :) Hon har verkligen förändrats på dom här månaderna :)



Va kul att du gillar lådan, jag använder mig utav www.dafont.com och skriver ut texter, kalkylerar med karbonpapper och målar! Det är lite pill men fint blir det :)

2010-11-15 @ 10:36:10
URL: http://saramargaretaveronica.blogg.se/
Postat av: Rockkärringen

Jag håller med dig, dte blev så tomt på något vis efter bröllopet. Man va ju så inne i allt vad planer va för något.



Jag har planerat om hela huset så nu är det full renovering...



Kram

2010-11-15 @ 10:39:13
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0