Jässterdäj

Mys maten som jag/vi ätit några veckor nu har lagt sig som en fin påminnelse på magen. Usch va fort det går att gå upp ett par kilon. Fast å andra sidan har jag inte rört på mig eller tänkt mig för å då blir det reslutat på vågen åt fel håll!! Sen har jag blibit sockerberoende och det kan ju vara en förklaring till min låga energi och huvudvärken som ligger smygandes hela dagarna. Så igår var sista kvällen jag hade med mat aom bara ger tom energi och lägger sig på kroppen som fett! Men gott var det...haha!


Bakad potatis med räkor och hemmgjord röra, underbart men för mycket kolhydrater!


Vi fick detta tapas fat i bröllopspresent! Det kan man använda till mer än tapas...

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Oj, vad gott det ser ut!! Jag som nyss ätit lite "frukost", har sovit länge då jag ska ut å jobba natt igen ikväll.

Undrar som du varför folk fuskar med underarbetet!? Nog för att det är tråkigt men det blir ju så mycket bättre om man inte fuskar.

Kommer ju bli superbra när det är klart!

Kramen, Maria

2010-11-14 @ 15:57:08
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Sara, Mamma till Ewélinn <3

Det där såg väldigt gott ut! :)



Min dotter fyller 1 nu den 28e november, gud vad tiden går fort! Kan inte tänka mig att det snart var ett år sedan hon kom till oss :)

2010-11-15 @ 16:39:14
URL: http://saramargaretaveronica.blogg.se/
Postat av: Anna-gravid i vecka 25

Vad underbart med bakad potatis och räkor! Kanske skulle ta och göra det ikväll:) Jag kan ibland känna mig jättefin med magen men ibland känner jag mig mest stor och klumpig med den:) Hehe ja den kommer snart explodera ännu mer! Kram

2010-11-19 @ 15:38:51
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0