Inte igen

Sådär...då fastnade man här igen då! Letade efter lite inspiration till inredning och pyssel och blev visst sittandes ett par timmar för mycket...IGEN!!! Så nu har John Blund gett upp hoppet om mig, han har slutat besöka mig tydligen. Eller är det jag som ersatt honom med sömnpiller???

Dags att blunda så jag kan hoppa upp imorgon bitti å få iväg lillan till skolan och ignorera mitt halsonda och på-väg-att-få-feber, samt ta hand om en lilleman som har 150% energi PLUS min avlagda...



Kommentarer
Postat av: Georg Hendrix

Vad har du för slags ironi egentligen? :P



Det är konstigt att folk inte förstår det.. för som Henrik Schyffert säger i sitt försvarstal var 90-talet bara en stor ironi-fest och det är fortfarande så. Man kan knappt se ett humorprogram utan ironi inslag!

2010-11-26 @ 10:06:43
URL: http://georg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0