Hatar att vara sjuk

Blir inget märkvärdigt inlägg idag för jag är sjuk å mår inte alls bra. Va längesedan jag var så här utslagen av en förkylning. Trodde ju jag höll på att bli bättre men inte då, när jag vaknade i förmiddags kunde jag knappt andas å kroppen var tung. Några timamr senare och en massa sömn är kroppen fortfarande tung. Jag och izabelle som skulle fortsätta våran myshelg med pyssel :(
Hoppas jag mår bättre imorgon för jag har varken lust eller tid att vara sjuk nu inför julen. Har några julsånger att öva in som ska sjungas på en julfest nästa fredag och sen har jag ju de 2 banden jag ska sjunga i med. Men det är väl bara att respektera att man inte är på topp just nu.

Blev iaf väckt med en fint uppdukad adventsfrukost som smakade gott. S och Izan hade tänt en massa ljus inkl 1:a ljuset i advent. Mysigt men sen var det tyvärr sängläge igen. Å nu sitter jag och försöker vara lite social med barnen, men jag orkar inte mer snart. Tråkig?...ja det är jag idag.

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Nämen, huvva! Stackars dig! Hoppas du kryar på dig!!

StorKramen, Maria

2010-11-28 @ 21:41:40
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: tess

Krya på dig gumman. Inge vidare att inte må bra.

2010-11-29 @ 12:42:58
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0