Fars dag

Söndag och fars-dag! Alla har vi våra sätt att fira denna dag och jag är uppvuxen i en familj där det är tradition att uppvakta på morgonen med frukost på sängen och paket. Samuel har aldrig firat det så det är något nytt jag infört i hans liv! Nu när vi har ett gemensamt barn så ser jag det som en självklarhet att mors och fars-dag ska firas =))

Det behöver inte vara några dyra saker man ger bort utan det är tanken som räknas. Sen måste man anpassa sina presenter efter plånboken och inte efter butikernas önskan att köpa dyra saker.

Min pappa är det alltid lika svårt att ge något, det brukar bli en bok för han tycker om att läsa men det känns lite urtjatat för han får nästan alltid en bok!
Jag älskar min pappa, han är världens bästa! Han finns alltid där och hans hjärta är stort! Ibland har han kanske svårt att förstå vissa saker men han försöker så gott han kan. Man kan ju inte alltid komma överens :) Men jag vet att han älskar mig och vill mitt bästa och det är det som betyder något!!



Förmodligen första och enda gången min pappa rockar loss i frack!!! Han är grym på gitarr!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0