Det tar aldrig slut

Hur mycket skit har man i sitt hem egentligen? Tycker jag rensar med jämna mellanrum för att slippa ha en massa onödigt som tar upp plats när vi inte bor så stort. Men ändå lyckas jag få ihop fulla kassar varje gång...och lådor! Kläder som är för stora, kläder som barnen växt ur och andra saker som inte används. Men det är en härlig känsla att rensa och ännu härligare känsla när det är klart och man kan sätta sig ner med en kopp te och njuta av att göra ingenting!

Efter att det är klart ska jag sy nya påslakan och örngott till Lion som jag aldrig fick till förra året innan han föddes, det blev andra saker som kom i vägen =))


Kommentarer
Postat av: Mia

ahaaaaa har ni också ett sånt troll hemma hos er som fyller på när man själv tömmer o tömmer ;-) som att nån smyger sig in o lägger tillbaka allt igen eller helst nytt som vuxits ur eller så!!



Har just nu ett garage fullt med sånt som förökar sig trots att jag slänger kartonger åt gången!

2010-11-09 @ 13:06:04
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0