Bullar och höstmys

Det blev många bullar, närmare bestämt 80 st! Doften av nybakta bullar fyller fortfarande vårt hem å det är så underbart! Lion blev helt tokig när han fick syn på bullarna så det var ju bara att servera...haha! Fast en räcker, vill inte ha han vaken hela natten pga för hög sockerdos!

Jag ska passa på att ta en liten powernap medans Lion sover och Izabelle är på stan med sin pappa! ALltså är det lugnt och skönt nu här hemma och snart är det mörkt och då ska det tändas en massa ljus!! Det är det jag älskar med hösten/vintern....kallt ute och mysa ner sig i soffan med en bra film och en massa tända ljus!!

Brukar ni tända ljus på vardagarna, eller blir det bara till helgen?






Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Mmmm, varför ser det så gott ut (ofta men inte alltid) när barn äter!??? Blev riktigt sugen MEN jag ska iväg på träning strax så det blir inge gotta för mig!

Nog tänder jag ljus under veckan oxå. Gillar det skarpt!!!

Kramen, Maria

2010-11-01 @ 17:17:54
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Jag och min älskade familj

Vad flitig du är :)

Nä det händer inte allt för ofta, men det är så uppskattat när det väl händer.

2010-11-01 @ 18:41:05
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Georg Hendrix

Jag har tyvärr inte sett filmerna efter "När Lammen Tystnar" förutom "Röd Drake" (som var helt OK, inget jag skulle ha emot att se igen) men jag kan tänka mig att man vill se Jodie Foster. Om de nu ändå skulle göra efterföljare borde de gjort den mycket tidigare än år 2000!



hehe, tack, men hur menar du med annorlunda? :)

2010-11-02 @ 00:46:55
URL: http://georg.blogg.se/
Postat av: Hannah

Som han smaskar:)) Vi saknar honom! Vi får låna honom snart igen!! Och jag saknar dig med!!!



Vi brukar tända ljus både vardag och helg. Jag brukar göra mys tills Peter slutar jobbet.. Med tända ljus och gott att äta.

2010-11-02 @ 12:29:34
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0