Äventyrare

Busfröet Lion har nästan alltid något på gång och inget skrämmer han (kan faktiskt inte komma på nått han är rädd för). Alla hushållsmaskiner bekommer han inte, dammsugaren är hans vän (han kör å jag dammsuger), trappan tar han sig upp på 30 sekunder, han höjer ljudet på tv:n så det hörs till Haparanda med ett leende, han sitter kvar i mörkret om man släcker och stänger dörren. Ja listan kan bli hur lång som helst. Men jag kom på nått nu som han är rädd för. När barnen slår på Wii och startmenyn syns och hörs, då kommer han pipande till mig. Undrar vad han blir när han blir stor? Förmodligen äventyrare, fast jag hoppas på trummis :)



Det syns inte på bild men han står i sin gåvagn och dansar å gungar fram och tillbaka. Han har ramlat, men upp igen och skrattar. Det är min lille lugna goa bebis....

Kommentarer
Postat av: Georg Hendrix

Visst är det kul med många "grattis", men att ha många vänner av bara den anledningen är kanske inte så lyckat.



När jag blev introducerad till facebook visste jag inte vad det var. Tyckte det såg ut som en skolhemsida eller något. Sedan tyckte jag det var riktigt kul ett tag.. När folk kanske hade 20-30 kontaker. Man sökte upp gamla bekanta och fakist hade trevlig kontakt.



Nu addar gamla klasskompisar man i princip aldrig pratade med. De säger inget och när man väl gör det får man inget svar eller något väldigt intetsägande. Vad är poängen? :/

2010-11-10 @ 19:57:30
URL: http://georg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0