Nu så

Jag har märkt mer å mer att annat tar min tid nu sen jag blev trädgårds"mästare", hahaha! Men jag får snart igång bloggen ordentligt.
Imorse när jag vaknade strejkade min rygg så pass att jag trodde jag åkt på ryggskott. Men jag fick sova lite till å vaknade upp med mindre smärta, fast det blir inte något fixande i trädgården på några dagar tyvärr. På tisdag ska jag till naprapaten (stavas det så Lady Angel?) å få min rygg fixad...det är välbehövligt om jag ska kunna få många år till med den! Så tills dess är det trädgårdsförbud, men lite kanske jag kan, hihi.

Om några timmar kommer systeryster hit å ska tillbringa kvällen med mig för våra tilltänkta ska ut en sväng. Men innan dess ska det möbleras om i vardagsrummet..VI ska göra det...eller jag ska säga vart saker ska stå å mannen får möblera! Bara en drink som fattas...

Ha en mysig lördag kväll!

Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

va kul att möblera lite. alltid roligt att fixa och dona :D



sv: haha va bra, jadu jag säger detsamma och ändå har du en mer en mej ;)



en till va kul, vill ni båda ha nu eller ?

tiptop har jag nog faktist aldrig smakat. l-pucken va också en favorit en gång i tiden :)



med oss är allt toppen. ha det bäst

kram

2010-05-08 @ 21:10:54
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Linda

Ah så roligt att höra ifrån dig, saknar dig ju!!

Jaaa lite bättre med träningsvärken idag, haha men benen är alltid värst alltså!

Nu skall man ut i det underbara vädret o fixa o trixa lite;)

2010-05-09 @ 09:46:42
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0