Njuta av livet är det som gäller!

Hoppas ni alla har en fin söndag! Igår kom ju min syster hit å vi hade en såå mysig kväll med god mat och ett par drinkar och en massa prat! Har verkligen saknat det men nu känns det som vi är bäck on track!! Min sambo å hennes blivande sambo gav sig ut på stan å hade en väldigt trevlig kväll de med å när klockan var strax över 02 så ramlade de in...haha! S hade fått en rundvisning av Skövdes alla krogar..typ 3...hehe. Så nu vet han vart jag tillbringade en del tid för hundra år sedan :P

Häromdagen när jag pratade med en vän som jag umgicks väldigt flitigt med från gymnasiet tills jag flyttade från Skövde 00 så insåg jag hur länge vi hade kännt varandra å jag var tvungen att räkna flera gånger för jag ville inte inse hur gammal jag är. Vi har kännt varann i 18 år...18 ÅR?? Vart tog de åren vägen? Å hur gammal är jag egentligen? Hmm....

Men man blir inte äldre än man gör sig å jag har gjort mig själv äldre än jag är den sista tiden...dags att komma på fötter igen, hahaha!!! Livet väntar ju inte direkt på en utan man måste vara närvarande hela tiden å njuta av varje dag!

Dags att ge sig ut i djungeln igen och rensa ogräs å gräva upp en och en annan växt...


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jo, jag kan säga som så att jag och några vänner har 31-års jubileum i år... Hua, säger som du, vart tar åren vägen!???

Här har vi en slödag då sambon kom hem inatt efter några dar i Strängnäs där det körts rallycross. Jag vaknade inte ens när han kom hem. Men vaknade kring 3 å undrade vem det var som låg bredvid mig... ;) Insåg då i mitt förvirrade halvsovande tillstånd att han kommit hem. ;)

Kramen, Maria

2010-05-09 @ 16:49:03
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh älskar att greja i trädgården har varit ute hela dagen idag o format lite buskar o fixat..

Du vet ju att jag inte brukar vara i Skövde gumman, men du får väl bjuda upp mig snart?

Saknar att få tjöta lite med dig!

2010-05-09 @ 19:32:56
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Petra

tack för din värmande kommentar! Livet är orättvist men man får försöka ta en dag i taget. kram

2010-05-09 @ 20:19:15
URL: http://inredningstokig.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Ja ibland kan man fundera på hur många år som gått en förbi egentligen... Ibland kan jag snubbla över gamla klasskamrater på Facebook och tycka att de ser så himla gamla och tråkiga ut medan jag ser likadan ut som jag gjorde i nian... Hehe.



Och ja, det var sjukt upphetsande att bli arresterad... Mmmmm säger jag bara. :D

2010-05-11 @ 06:05:31
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0