Man blir tydligen trött

En sån där tråkigt dag utan bilder här i bloggen men jag har vart totalt slut idag efter min ryggbehandling. Hade ingen aning om att jag kunde bli så trött efter den, så jag somnade i soffan när Lion sov sin eftermiddagsnap!
Naprapaten var så försiktig han bara kunde men SHIT va ont det gjorde! Mitt bäcken var snett så det var inte så konstigt att det gjorde ont. Mina ben var olika långa pga detta med å det skiljde 1,5 cm på dem fast efter behandlingen (som bestod av stretchning) var de lika långa igen. Så nu har jag förbud att bära tungt, greja i trädgården, träningspass (promenera var ok...puh) och gå i trappor (tur att alla sovrum är på andra våningen) så jag får väl ta det så lugnt jag bara kan tills på lördag. Sen har jag hemläxa att stretcha höftböjar-muskeln, rumpan och framsida lår tills på onsdag då jag ska dit igen. Då ska han ge sig på lite mer knäckar-saker..hmm...ONT!

Snart sängen om jag ska orka upp å promenera imorgon bitti...snälla regnet håll dig borta!

Natti

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Det verkar som vi har samma svaga punkt!?? Jag behöver oxå stretcha höftböjaren å rumpa extra mycket...

Tog bilen ikväll då det var en hiskelig dimma...

Kramen, Maria

2010-05-12 @ 00:21:41
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag hade också olika långa ben när jag besökte min kiropraktor.

Man brukar bli trött efter en sådan behandling men jag hoppas du är pigg i dag igen.

Kram

2010-05-12 @ 07:39:10
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0