Vårkänslor

Å så hittade solen hit å jag å barnen var snabba med att ge oss ut på promenad, en låång en! Så underbart att slippa ta på en massa kläder på Lion. Han låg i sin bagn i fleecejacka å jeansanoraken över och ett par fleecebyxor! Han tyckte det var urskönt för han somnade redan innan vi hade kommit ut genom dörren å det har han bara gjort en gång förut...hahaha! Han fullkomligt avskyr en massa kläder så han inte kan röra sig. Men nu var han så nöjd, å jag med!!

Izabelle fick även med "lilla" mig på ett kort! Inte snyggaste outfiten precis men vi var ju på promenad å inte modevisning, hihi!



Prinsen var nöjd som sagt!



Å prinsessan fick cykla så lyckan var total för alla tre =))




Inte mycket snö kvar nu...det kallar jag vår!!!

Ha en underbar kväll!!

Love

Kommentarer
Postat av: Lady Angel

Åh så vårigt ni har det! Hos mig är snön fortfarande heltäckande... Dina jeans var riktigt snygga. Får man fråga vart du har hittat dem?

2010-03-28 @ 18:17:15
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0