Söndagsfin

Idag känner jag mig piggare men fortfarande lite matt i kroppen så det blir till att vila idag med. Håller på å grejar med lite bilder i photoshop som älsklingen har installerat på min nya dator!! På både elgiganten och Mediamarkt sa försäljarna att det ABSOLUT INTE gick att köra ps i en netbook för processorn va alldeles för liten och inte gjord för så tunga program. De tyckte att jag istället skulle köpa en Mac för 20 000:-, hahaha! Jojo, visst hade jag hellre velat ha en mac, men skiter man inte pengar så kan man inte köpa en så dyr dator. Sen när jag bad min datakonsult till sambo att åka å kolla datorer istället så kom han ju hem med denna lilla söta, å ps funkar alldeles utmärkt! Nu kör jag ju inte det senaste å tyngsta utan jag har Photoshop CS. Men jag är inget proffs så det duger gott å väl till mina bildredigeringar!

Å där svävade jag ut lite mitt allt..hahaha!

Rasmus har precis åkt hem till sin pappa å Lion sussar och Izan ska vi hämta ikväll. Det betyder lite egentid framför datorn för min del...myspys på en vacker söndag när man inte kan gå ut och gå!




Nya kläder från H&M. Jeans 149:-  Skjorta 29.50:-



Spegeln har börjat bli en favorit!

Kommentarer
Postat av: Lady Angel

Äh sådant där försäljarsnack ska man inte gå på. Fördelen med att köpa teknikprylar från internetaffärer.

2010-03-07 @ 16:06:08
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: Linda

Ah sikken going du har,han är ju såå underbart fin!

Haha japp i stundens hetta minglades det rejält o dansades såklart;)Njae bakis,nope inte så farligt vi gick o lade oss 06 imorse,hehe;)

Ja ang.S så vet du nog,hehe..du vet vi diskuterade i telefon en gång & så blev det;)

Nu blir det soffhäng här,hehe..! Ja absolut så vill ja komma o hälsa på min favvo brud!!

2010-03-07 @ 16:46:35
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

Men så stilig!!

Hihi det är så sött när de studerar sig i spegeln :-)

Ha en bra dag sötnosar!



KRAM

2010-03-08 @ 09:28:07
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0