Grr....

Har lite idétorka nu vad man ska skriva om. Känns som jag bara återger samma saker hela tiden.

Igår skulle jag ju sätta mig å pyssla ihop några hjärtan med pärlor i å hittade inte mina andra pärlor som jag trodde låg uppe i min pyssellåda. En stor genomskinlig ask full med pärlor å tänger, den ska väl inte vara så svår att hitta? Men jag har bokstavligen vänt upp-och-ned på HELA huset utan att hitta den där asken eller boxen. Jag är så frustrerad för det sätter stopp för mina pysselplaner plus att det finns pärlor för ganska mkt i den å förmodligen har jag råkat få med den i saker som slängts. Finner ingen annan orsak till att den är borta. Blir så ledsen över detta! Fast inget ont som för något gott med sig..jag tömde 3 lådor å fick rensat bland mina saker på köpet så det var ju bra.

Jakten på de försvunna pärlorna fortsätter i förrådet å alla tusen lådor där ute en annan dag. Nu ska jag dricka min 3:e kopp kaffe å sen ta tag i vardagrummet å se om det kan förvandlas till ett annat vardagsrum å sen vid två-tiden bär det iväg till mvc....


Ta hand om er idag!


Ett hett bad ikväll kanske får mig att glömma mina pärlor....

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Sv; Ja, visst är de fina! :) Jag köpte dem på tradera, jättebilligt och fanns hur mycket som helst! :D



Ja, snart är han här! Max 4 veckor kvar tror jag! :D



Tack detsamma, Kramar!

2010-03-24 @ 11:03:54
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: ella

kaffe här med;)

kram!!!!

2010-03-24 @ 12:08:38
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - viktminskingsbloggen

Ha en bra onsdag idag :)

2010-03-24 @ 12:12:00
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru

Hej vännen :)

Ja det är helt underbart, nu slipper jag klydda med min digitalkamera stup i kvarten...

Nu längtar jag tills jag kan ta sommarbilder på barnen, bilarna och alla goa människor :)



Nä tänk om det hade vatt så bra att det hade varit gratis. Nu måste jag anpassa min träning till min höft och mitt bäcken än så länge så jag får inte använda alla maskiner och just den du pratar om har dom inte på gymmet :(



Väla är ett stort köpcentrum nere i Helsingborg :)

Oj i Skövde har jag varit i en gång i mitt liv bara, men det är ett fint ställe tycker jag.



Ja jag hoppas att hon har lärt sig något i alla fall för ett bra atg över så att mitt hjärta kan hitta tillbaka till sin rätta plats.

Kram

2010-03-24 @ 12:56:20
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: carolina

sådär känner jag med, att man skriver om samma, men livet lunkar ju på i samma banor oftast i vardagen. jag tycker just vardagsbloggar är mysiga att läsa också =)

2010-03-24 @ 17:18:53
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Tips från en annan Panduro-junkie: genomskinliga lådor med en förteckning över allt i. Det är lite pedantvarning hehe men pärlorna måste man ju ha ordning på. För några år sedan hade jag efter flera timmars letande hittat en treliters fryspåse med osorterade pärlor som jag hade köpt i lösvikt. Och inte knutit så noga sista gången jag hade använt dem... När jag hittade påsen så blev jag så glad att jag kastade upp den i luften litegrann, det sa bara FVROSH och sedan låg X antal pärlor på golvet. Fatta vad sur jag blev... Blev så sur att jag vägrade plocka upp dem, de fick ligga kvar på golvet inne i klädkammaren några dagar tills jag hade lugnat ner mig tillräckligt för att orka ligga på knä i någon timme och sopa upp dem.

2010-03-25 @ 19:34:59
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0