Dom passade!

God morgon!

Jag som hade hoppats på lite sol idag men här är det grått :( Kanske kommer den fram lite senare idag, tur jag har mitt pyssel :)
Måste börja tänka på packningen inför Sälen på söndag, är ju en del som ska med! Bara Lions saker kommer ta upp halva bagaget...hmm... Det ska bli så mysigt att komma upp till den underbara luften å alla stora backar. Har inte bestämt mig om jag ska åka snowboard eller skidor, vill inte skada mina knän igen som jag gjorde sist jag åkte snowboard. Men det är ju såå mycket roligare att åka bräda!
Jag hade som mål att komma i mina skidbyxor å för några veckor sedan var det stenkört, det fattades en 7-8 cm runt höfter å mage för att de skulle passa. Men i söndags var jag bara tvungen att se hur mkt det var kvar för att jag skulle få på mig dom. Å till min stora förvåning så gick dom på!!!! Visserligen sitter dom gjutna men de är på å jag kan röra mig, hihi. Har jag tur å är duktig att träna i veckan så tappar jag säkert ett par cm till!

Nog om det.

Nu ska jag ta på mig skorna å hoppa upp på crosstrainern tills Lion vaknar...kan bli allt mellan 5 min upp till 40!

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - viktminskingsbloggen

SV: det nya systemet som VV har gillar jag inte. Har gått upp utav det bara, den gamla var mycket bättre :)

2010-03-23 @ 14:37:39
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, med dom romantiska sakerna så tror jag att jag förstår vad som kommer att hända inom kort;)



Låter härligt med en liten semester...



kram

2010-03-23 @ 17:59:08
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru

Åhh jag vill ha en crosstrainer fast hellre ett löpband de kan man göra mer med.



Jag bor i Ysby som ligger i Laholms kommun, men är ofta nere i helsingborgstrakten då jag och Ella bodde i Klippan innan.



Nä vem har blivit vuxen liksom... Har ej bestämt mig iheller men design är kul så man gör det ju inte i onödan.



Ja det kommer att bli ett svårt beslut men han kommer absolut att välja den perfekta :)

Hoppas att du har haft en bra dag annars.

2010-03-23 @ 17:59:45
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0