Mys Lördag

Lion fortsätter att sova på nätterna utan matavbrott och vaknar runt 06.30 som vanligt, oavsett vilken tid han lägger sig på kvällen. Det är som han har en inbyggd väckarklocka, hihi! Så imorse vaknade han halv sju. Vi bytte blöja och gav mat och sen låg han mellan oss ett par timmar utan att sova, fast vi sov. Han är så duktig lill-plutten och jag är en mycket stolt mamma!!

I eftermiddag ska vi iväg och träffa S moster och kusiner med respektive familjer, ska bli jätte mys och roligt! Å ikväll blir det NEw Moon....ÄNTLIGEN...som jag har längtat efter den filmen!!! Det var ju inte riktigt läge att se den på bio när jag var höggravid och hade problem med ryggen, men nu är den snart i mina händer...moahaha!!!

Ska upp å väcka min tonåring till son som älskar att ligga å sova länge på helgerna! Hade tänkt ta med honom på en fika idag men har insett att tiden inte räcker till för jag vill inte stressa å sen kommer det vara ap-mycket folk på stan. Så det får bli imorgon! Då ska vi ha en mamma-tonåring-mystid på stan utan Lion....


                                                 Våran Rocker!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ah han e ju så söt så jag dööör!

2010-03-20 @ 16:23:51
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Det var ju en duktig bebis! Så duktig är inte min tvåårige systerson, han vaknar fortfarande på nätterna och ska ha välling. Syrran och hennes man har inte sovit på ett par år, haha.

2010-03-21 @ 06:48:35
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: Petra

underbart att han sover så bra på nätterna :) allt är bara bra och känner mig mycket piggare nu än i början av graviditeten. ja, nu väntar jag på provsvaren hoppas på att det kan vänta tills efter man fött! kramar

2010-03-21 @ 10:31:21
URL: http://inredningstokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0