Vem vinner ikväll?

Lillbossen sover middag och flickorna leker för fullt med Barbie och Bratz. Darlingen är och slänger en massa skit på soptippen och jag tar det lugnt...haha...precis som det ska vara!
Röjde lite i förrådet och till min förvåning så hittade jag bilvårdsprodukter i mängder. Min kära sambo hade en kär ägodel förut (snygg bil) och den skämde han bort med just BILVÅRD. Det är bara det att han skulle kunna öppna en rekondfirma eller butik för så mycket produkter har han...typ halva förrådet, hahaha! Så nu blir det inget mer sånt på flera år!

Ikväll blir det melodifestival med tacos å en massa mys :) Man undrar ju faktiskt vem som vinner, är ett bra startfält för en gång skull. Men jag tror å hoppas på söta Anna Bergendahl. Följde ju henne från början i Idol och hon var då en favorit som tyvärr åkte ut.
Sen har vi min dotter som håller på Timoteij, som kan vinna med tanke på att låten är trallvänlig och de har utstrålning och är väldigt duktiga. Fast Darin är oxå ett hett kort...hans låt är underbar! Det är väl någon av de som jag tror kommer vinna, man är ju lite trött på ren schlager som Pernilla sjunger. Jag menar...det låter som en låt Carola kunde sjunga och sen paljettklänning är sååå schlager och fult! Fast det är klart min gamla kollega Jessica Andersson har oxå en bra låt men jag tror tyvärr inte den håller hela vägen. Å så är det ju Salem Al Fakir...hans låt är mysig. Hahaha...har snart tagit upp alla! Som sagt STARKT startfält ikväll och vad som helst kan hända, som det brukar i melodifestivalen!

VEM TROR NI KOMMER VINNA???




Kommentarer
Postat av: Lena i Lyckebo

Anna tar hem det med bravur.

Ha en trevlig kväll<3

2010-03-13 @ 17:54:48
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Lena i Lyckebo

Anna såklart. Hon slår dom andra med bravur, hoppas jag. Ha en trevlig kväll<333

2010-03-13 @ 17:55:58
URL: http://fridatowe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0