Suprice!

Morgonkaffet värmer gott i strupen, hihi. Å snart blir det en sväng med snabeldraken för om ett par timmar händer det grejer!! Inte nog med att de ska leverera våran tvättmaskin, torktumlare och SPIS. Söstra mi med dotter kommer hit på besök...det va ju inte igår precis så det ska bli jätte mysigt att få umgås med dem i några timmar!
Annars har helgen varit full av överaskningar! I fredags kväll kom min söta kusin Stina hit för att se på lilleman och hon hade med sig ett paket till honom. En "skjorta" med fluga och gråa byxor! Och igår kom S pappa helt oförberett hit och hade med sig en prinsesstårta...hehe så det blev lite fusk å det var lövely! Fast precis innan han kom hit så tyckte min mor att det var längesen hon var här så hon kom hit hon med. Jag som låg å sov gott fick snällt kliva upp med två sträck över kinden...hahaha!!! Sen ringde pappa och blev inbjuden av mamma å då helt plötsligt var hela huset fullt!!

Rörigt??? Hahaha...men mysigt var det! Efter att S pappa åkt så tyckte min pappa att vi skulle käka middag så då blev det helt plötsligt söndagsmiddag med...tänk så det kan bli utan att man planerar!

Nu ska jag slänga in dotter i duschen och själv ska jag som sagt dammsuga å sen blir det duschen för min del med....


Vad har ni för planer idag???


Kommentarer
Postat av: Lady Angel

Surprise stavas det... Sorry, kunde inte låta bli, hehehe... Är ordnazist på två språk.

2010-03-16 @ 07:09:15
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0