Söta saker

Inga vitvaror än :(  Men jag var på Gengåvan (secondhand-butik där min far är föreståndare) och fyndade en våningssäng till tjejerna. Tyvärr va den i furu (vilket jag hatar) men den var obehandlad och väldigt fräsch så den ska målas om så fort jag hinner. Antar att den oxå kommer att bli rosa men en lite ljusare nyans så man bara kan skymta den rosa färgen! Hittade en oanvänd rullgardin där med till Izabelles rum för 55:-. Så nu har jag ytterligare saker att göra så fort Lion sover eller sitter snällt i babysittern, hihi!

Åkte vägen om tygaffären å köpte tyg till stora sittkuddar som ska vara i hennes rum med och hittade även tyg till ett par kuddfodral till vårat sovrum! Hittade även dessa söta saker...


Emaljskylt stor som ett A4 som ska pryda vårat sovrum 65:-


Dörrskylt som jag inte kunde motstå 29:-


Sen var det 2 sådana här korgar jag köpte igår för 70:- styck!





Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh så söt skylt till lille prinsen :) Den hade jag inte heller kunnat motstå.



Hoppas allt är bra med er!

Kram

2010-03-11 @ 20:09:41
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0