Nike skor

Syster å hennes dotter åkte hem för ett par timmar sedan så nu sitter jag här ensam igen. Nädå, det är ganska skönt att få heeela soffan för sig själv å båda barnen sover sött! S är kvar i Norge å kommer hem imorgon eftermiddag/kväll.
Funderar på att ta med Lion på babycafe imorgon förmiddag (om jag är pigg) och sen en sväng till biblioteket å låna fler böcker till Izabelle! Sen ska jag fortsätta att tvätta i de nya maskinerna, hihi. Tänk att det kan vara så kul att tvätta för en gång skull!


Så här gott sov syster å Lion förut idag....sött!



Å igår hade Lion skovisning för oss! Han fick dem av sin faster Mirjam med familj.




Godnatt alla söta!


Kommentarer
Postat av: Anna

Såå söta skor:) Nilsen fick ett par Converse i strl mindre av oss i doppresent också jättesöta!

Allt bra med dig?



kram

2010-03-16 @ 08:14:32
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Ja det kan nog vara skoj att tvätta när man vill! Jag skulle gärna ha egen tvättmaskin. Skulle vara skönt att slippa andra människors parfymerade tvättmedel som gör att jag måste skölja igenom maskinen innan jag kan tvätta.

2010-03-16 @ 10:04:33
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0