Min tur att få skiten :(

Slänger in ett snabbt inlägg. Igår kväll va det min tur att åka på maginfluensa å givetvis med besked...har nog inte vart så här dålig på 10 år! Jag har vart precis utslagen å haft feber, huvudvärk och allt det andra trevliga man har med maginfluensa. Har först nu ätit lite activia och blåbärssaft, får se hur det gör med magen. Känner hur det börjar röra igen...suck. Jag som hade sett fram emot att få en lördag med min stora son idag, fika och kanske en bio nu på kvällen. Men det är så typiskt att något ska hända när man ser fram emot något. Vi behövde det jag å Rasmus. Men det kommer väl fler tillfällen och snart hoppas jag!
Sen är det klart att jag blir orolig för min farmor å farfar att de ska åka på det här, de är ju lite äldre än mig så det blir ju tuffare. Hoppas de klarar sig bara!

Nu orkar jag inte skriva mer, men nu vet ni varför det varit tyst här idag.

Ha en fortsatt trevlig kväll mina bloggarvänner!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hoppas du mår bättre snart. Fin blogg du har!

2010-03-06 @ 22:05:07
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/
Postat av: Helen

Usch och fy vad tråkigt. Jag hoppas du kryar på dig snart ( när den går här så går den över fort ). Själv är jag livrädd att bli sjuk den här veckan när jag har så mycket omkring mig.



Krya på dig och ha en bra dag.

Kram

2010-03-07 @ 07:21:11
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Anna

Du vet väl att det är fusk att snabbanta;)



kram

2010-03-07 @ 20:52:30
URL: http://propellern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0