Mamma-Son-Eftermiddag

Nu har jag med sett den..New Moon...hihi! Man kan ju inte låta bli att bli förälskad i Twilight storyn...den är helt underbar! Det enda som är lite tråkigt är ju den där spänningen som aldrig infinner sig när man läst böckerna utan man vet vad som ska hända. Fast man vet ju inte hur de filmat det hela så det är väl lite spänning :)
Längtar tills 3:e filmen kommer i juni....det är lååångt dit ;)

Idag ska jag å äldsta sonen till stan å fika å kanske shoppa lite! Hoppas Lion accepterar att jag är borta ett par timmar, han brukar ju sakna mig nått enormt! Är faktiskt inte bara positivt med en mammig bebis, för man kanske vill göra något utan han ibland. Men det blir väl bättre om jag tränar han att vara utan mig korta stunder. Borde ju klippa mig med för det är väldigt längesen jag unnade mig det...typ ett halvår sedan *skäms*.

Snart dags att byta hallonblöja för lilleman tar i för fulla muggar nu ;)

Ha en mysig söndag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja verkligen, fint kort verkligen!

Hihi yes blondies rules!

2010-03-21 @ 11:50:57
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Twilight tar jag avstånd från faktiskt... Jag är Buffy-fan!

Jisses vilka stoooora söta ögon bebben gör!

2010-03-21 @ 17:11:59
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru

Vad härligt med mamma fika :) Det behövs...

Helt ärligt så tycker jag att det är enormt mysigt med en mammig bebis men absolut lika jobbigt.



Roxie är enormt mammig och går knappt till någon annan utan vilda protester, det tycker jag är jobbigt då jag behöver den lilla egentiden som jag får nu när min sambo är borta så mycket.



Hoppas att allt är bra med dig/er annars och att ni har kommit igång med planerna :)

2010-03-22 @ 08:58:18
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru

Nopp inte än men jag ska utbilda mig till de hade jag tänkt mig.

Nä jag har fått hjälp med min design, men jqg har gjort en del på den och bröllopsbloggen har jag gjort helt själv. Har lite ont om tid nu att sita längre stunder, men skam den som ger sig :)



Åhh vad spännande, du måste berätta när du vill :)

Det förstår jag, de e mycket som ska hinnas med innan.

Förstår att du är lycklig :) Du svävar säkert på likadana moln som jag :)



Desamma tjejen.

Kram

2010-03-22 @ 11:50:11
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0