Inte idag heller :(

Hej alla fina!

Äntligen FREDAG!! Det blir fredagsmys med dotter å liten son ikväll för sambon ska hämta sin dotter så det blir nog sent och min stora son stannar i Stockholm denna helg. Tycker det är väldigt tråkigt med tanke på att jag var sjuk förra helgen när han var här, men men...han börjar bli så stor nu och självklart måste han välja vad han vill! Men han kommer kanske nästa istället :)

Idag har jag en fullspäckad to-do-list som vanligt, har ingen lust att städa i helgen utan när kvällen kommer så ska allt skina som bara den! 

Solen börjar kika fram efter ännu ett snöfall (när kommer våren?) så en promenad ska jag prioritera idag. Har ju en viss förmåga att skjuta på den för det är så mkt här hemma som ska göras innan jag kan slappna av å ge mig ut. 

Det var lite om dagen. 
Just det...vitvarorna kommer INTE idag heller utan på MÅNDAG...skit....

Ha det gott! 

Kommentarer
Postat av: Lady Angel

Ja hos mig skiner solen idag också! Det är en föraning av våren, av vad som komma skall. Har sett folk idag som har solglasögon på sig och sitter och blundar mot solen när de väntar på bussen. Om ett par månader går de runt i shorts och t-shirt... Knasig tanke att ha nu när det är fem meter höga ploghögar överallt.

2010-03-12 @ 10:47:29
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: Petra

usch för magsjuka! har några på jobb som också haft det så jag hoppas slippa undan det, har nog med hostan att bli kvitt med. önskar dig en trevlig helg. kramar

2010-03-12 @ 21:30:41
URL: http://inredningstokig.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman.Det stämmer att jag ammar inte längre..gick en vecka sen hade man inte mera att ge..lita trist men han gillar sin ersättning så det är bra..Hoppas att allt är bra med dig och du får en skön lördag med familjen.kram kram

2010-03-13 @ 09:57:11
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Linda

Fina saker du inhandlat gumms!!

Hoppas att ni får en bra helg i det fina vädret!!

2010-03-13 @ 11:21:01
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0