Härlig morgon!

God morgon!

Solen skiner idag igen...underbart! Tyvärr har det snöat här igen men det försvinner väl under dagen hoppas jag!

Inatt har Lion sovit mellan 20-06.30!! Så även mamma är utvilad, hihi. Undrar om det funkar denna natten med? Så skönt när han inte vaknar på natten å äter för då får man mer sammanhängande sömn å jag kan vara glad istälelt för grinig ;) hahaha!

Ska kolla igenom lite bloggar innan jag tar en morgonpromenad med lilleman. Sen är jag lite sugen på att pyssla i eftermiddag...hade ju inte varit fel om Panduro hade funnits i närheten....

Ha en underbar dag för det ska vi ha!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru

Vilket fint namn killen har :)



Jo det kostar en hel del, men det är värt det. Det är ju en av dom största dagarna i ens liv. Men det tar tid att planera allt. Tar ju för katten 4 till 5 månader att få hem klänningen från Paris.

Vi ska gifta oss den 4 september :)



Hur hittade du till mig? E nyfiken av mig :)

2010-03-17 @ 09:29:02
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

Hihi de sover ungefär lika länge våra små :-)'Hoppas ni får en bra dag!



KRAM

2010-03-17 @ 09:37:08
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Linda Olsson

Ja, det skulle bli en himla mycket ihop faktiskt. 17000 kr. Och vi har 4 månaders uppsägningstid. Det är ganska lång tid. Så vi ska strunta i den här lägenheten. Dels för att det känns lite jobbigt att flytta från hus och trädgård när det snart är sommar, dels för att det va inflyttning så snart.

Tror vi gör rätt val!



Kramar

2010-03-17 @ 10:39:56
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Vilken duktig bebbe som låter morsan sova hela natten! Jag är inte så haj på bebisar men jag trodde att de inte började med hela sovnätter förrän långt senare.

Panduro är min favoritaffär! Tur att de finns på postorder, fast det är ju roligare att gå in och titta på allt fint än att bara glutta i katalogen.

2010-03-18 @ 16:25:18
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0