Mörbultat

Då var det tag sen igen men jag mår bara fint! Fullt ös har det varit i veckan så man är lite mör. Måndagen solade jag å fixade i trädgården, tisdagen agerade jag flyttstädare åt min kära syster å hennes nyblivne sambo, onsdags sprang jag några km å sen kom svärmor på kvällen och stannade tills idag. Torsdagen var jag ensam med barnen nästan hela dagen för då åkte S å hans mor å hämtade Lisa i Norge, och sen var en "gammal" vän här å fikade. I fredags storhandlade jag å darling för första gången på 6 månader UTAN barn...lyckan var total, haha! Sen igår så var det dop för brorsans lille M å sen var det bröllopsfesten på tv:n resten av kvällen tills jag slocknade av utmattning! Så idag har det varit lugnt å nu känner jag att ögonen vill sova snart...skönt!

Jag har tyvärr byggt upp ett litet sockerbehov de sista veckorna så det måste jag få bort nu i veckan för att inte gå och småäta ur ungarnas godispåsar...!!! Så några dagar utan kolhydrater ska jag försöka med. Eftersom jag rör på mig ganska flitigt så går jag iaf ner ivikt och har sammanlagt gått ner 13 kg nu. Men om jag ska se snygg ut om 4 månader i vitt så ska jag ner ytterligare 10, så fullt ös medvetslös gäller i sommar!


Hoppas det finns några kvar som läser trots glesa inlägg. Ha en skön kväll!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman,åh avd roligt att du är med, jäklar vad jag får gå antagligen,hehe. Har ju ett stillasittande jobb,haha...

Du börjar imorgon o fortsätter 2 dgr längre än mig då jag har hållt på sen igår;)Skriv ned dem bara, så ger du mig resultaten dag för dag..hihi..

Gud vad kul detta skall bli!!!

2010-06-20 @ 22:41:58
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är duktig du:)På hur lång tid tog det att gå ner dem 13kilona? krams

2010-06-21 @ 09:10:15
URL: http://varatpyre.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Klart att man e kvar :)

2010-06-21 @ 14:13:32
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Åhå? 13 kilo! Det var mycket det! Då blir det minibikini på playan tror jag...

En rätt bra grej man kan göra när man är sjukt sugen på godis och vill ha något sött är att man tar lite av allt sött man har hemma och blandar ihop. Sirap, socker, och allt som är sött tar man någon matsked av varje och rör ihop. När man sedan har ätit en knapp tesked av den äckligt söta blandningen är man absolut inte sugen på något sött längre.

Hur gick det för dig på korkortonline.se?

2010-06-21 @ 15:25:05
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad roligt att du vill utmana mig tjejen, ja du jobbar ju inte så du har all tid att gå ju,hehe. har trakat runt på kontoret idag,tog en liten runda på lunchen å nu blir det promenix med hundarna.

Anteckna resultaten o så mailar du mig dem,eller skriver i bloggen,valfritt;)

Absolut du vinner en fika med moi! Ah blir det bröllop snart, vad kul verkligen!Du komemr bli den vackraste bruden genom tiderna!



2010-06-21 @ 17:42:38
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Visst finns jag kvar å läser!! Är ju själv inne i en blogg-svacka så jag förstår att det finns annat som tar tid.

Vad duktig du är som håller vikten!! Nog ska du se att dom sista 10 oxå kommer försvinna, du har ju gjort mer än hälften!!! ;)

StorKramen, Maria

2010-06-21 @ 19:49:52
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Godmorgon gumman...Hoppas att du får en skön sommar tisdag...kram kram kram

2010-06-22 @ 09:03:09
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0