Fredag morgon

God morgon!

Idag bidde det ingen sovmorgon utan Lion väckte mig strax innan sju så nu sitter vi här en stund innan det är dags för promenad! Att ha en liten som styr får man snällt invänta nästa matning så han inte börjar skrika mitt under promenaden å jag blir tvungen att avbryta...det är inte kul. Så om någon timme kan vi dra å vara ute i flera timmar!!!

Ikväll kommer stora sonen hit å då är la familia komplett..hehe!

Önskar er en jätte fin dag!




Min älskade prinsessa som börjar bli så stor :) Syns det att hon älskar att gå till skolan..hihi?!!

Kommentarer
Postat av: Emma

vackrast!! big löve!!!

2010-06-04 @ 10:11:48
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Så söt hon är :)



Ja kroppen är en vetenskap och ännu värre är det efter att man har vatt gravid :)



Jo man tycker det, men jag verkar inte vara så viktig. Nu har det blivit värre med :(



Tack desamma vännen och ha det nu gott i sommarvädret.

Kram

2010-06-04 @ 10:44:18
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Jag älskar med den buketten, får se imorgon vad det blir för något då det ska bestämmas då :)



Åhh vad är det för en bok, ge mig tips snälla. Jag klaffar ihop snart.

Kram

2010-06-04 @ 10:51:07
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..



ni är så lika.. :) hur går det med gi? själv är jag på G på det igen, har en tok huvudvärk idag, 2 dagen utan kolisar.. :(



kramkram

2010-06-04 @ 15:06:59
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0