Dominoeffekt :)

En försenad vårstädning har skett i förrådet idag. Jag har slitit å då menar jag SLITIT som ett djur därute för att det skulle bli fint. Men eftersom vi inte kan åka till tippen just nu så vart det inte riktigt som jag hade tänkt, men det blir det sällan ändå :)
Fick iallafall fram den stora bänken så det nu går att fixa saker vid den och alla saker är sorterade å lagda i lådor och hyllor!!

Meningen var från början att jag skulle göra iordning i tvättstugan för där har det en tendens att bli fullt så man måste gräva sig fram till tvättkorgen. Insåg rätt fort att om jag skulle få ordning där så var jag tvungen att ställa ut lite saker i förrådet å då var dominoeffekten igång! Så nu är jag värd att få ta det lite lugnt ett tag innan jag gör dagens motionspass som förmodligen blir på crosstrainern idag eftersom regnet inte tänker ge vika.

Hur har ni haft det idag??


Kommentarer
Postat av: mamma mindy

God kväll vännen..

Hoppas att du har haft en skön och mysig dag med familjen som mig..Så bra att ni får hjälp med bröllopet,,kostar ju en hel del...Allt är stort sätt klart för våran del..står brud om några veckor..tidne går så himla snabbt..ska sätta mig ner i dagarna med bordsplaseringen..inte det lättaste..sen ska man skriva ner alla namnen på bordsplaseringen..en del jobb..Ha en skön kväll.kram kram

2010-06-09 @ 17:43:31
URL: http://blondisi81.blogg.se/
Postat av: Lady Angel

Vad är en crosstrainer?

2010-06-10 @ 08:41:44
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Godmorgon vännen..Hoppas att allt är bra med er denna lördag morgon..Vad för skoj ska ni göra denna dag? kram kram

2010-06-12 @ 10:02:33
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0